Sayfalar

28 Şubat 2013 Perşembe

Mim 2 :)

Sevgili blog arkadaşım oje şebermelerim beni de mimlemiş tüm arkadaşları ile

1- En son kime yalan söyledin? Neden?
   eşime :D kitap aldım yine :)
2- Biz okumuyoruz farz et, kendine bir itirafta bulun..
çok aksatıyorum ibadetleri
3- Şuan istediğin işi mi yapıyorsun?
 ev hanımıyım
4- Mutlu musun?
    evet Allaha şükür
5- Keşke..?
 Ev alıp öyle evlenseydik
6- Sence ideal eş nasıl olmalı?
    Benim eşim bana göre ideal
7- Nerede yaşıyorsun ve ömrünü nerede geçirmek istiyorsun?
istanbulda yaşıyorum ama ömrümü yeşil herkesten uzak bir yerde geçirmek isterdim.
8- Korkuların neler?
   böcek fobim var
9- Seni en çok ne mutlu eder?
  Kitaplarım ve eşim
10- Hayatında en çok utandığın an/anı?
   çok var ama ilkokulda altıma kaçırmıştım :D ne yapım hoca izin vermemişti wc gitmeme :D
11- Kendinde en sevmediğin özellik?
   Kıskançlığım eşimi bu kadar çok sevmem :) bazen aşırı sevmekte iyi olmayabiliyor

Bende tüm blog arkadaşlarımı mimliyorum yapmak isteyen tüm blog arkadaşlarım yapabilir

2 yorum:

  1. teşekkür ederim mim imi cevapladığın için =)) kitap okumak çok keyifli de alıp alıp okumaya fırsat kalmıyorsa fena oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim mim için evet aynen alıyor insan dayanmıyor bir çeşit hastalık :-)

      Sil

Yorumlamanız beni sevindirecektir