Sayfalar

6 Şubat 2013 Çarşamba

Mimlendim! mi ne ?

İremce'nin mimlendiğini görünce başladım yavaş yavaş okumaya çünkü yazdıkları çok güzeldi. Kendisi benim ilk mimleyenim olarak özelim oldu :) kendisine burdan çok teşekkür ediyorum.

Gelelim sorularıma

 1-Kitaplar senin için ne ifade eder?Neye göre kitap alırsın?
Kitaplar benim eşim ve annemden sonra herşeyim onları çok korur kollarım taşınırken tabak setlerime bile o kadar dikkat etmemiştim kulilerken :)
kendi okuma zevkime göre alırım kesinlikle öle çok reklamı yapılmış aman merak ettim diye almam yorumları okurum benim tarzıma uygunsa alırım.
2-Filmlerle aran nasıldır?İzlemeden önce konuya mı,oyunculara mı yoksa yönetmene mi bakarsın?
film konusunda kötüyüm eskiden eşimle giderdik sinemaya ama onun dışında şuanda gitmiyoruz işlerden ötürü evde de kitap okumayı tercih ediyorum.
Zaten tv ile de aram kötü çok nadir dizileri seçip izlerim 
3-Bencil misin?
Hayır bencil biri değilimdir.Paylaşmayı çok severim
 4-Blog senin için ne ifade eder?
Yeni dostluklar,kendi ilgi duyduğum alanda yazmak.Ki yazmak en büyük tutkumdur oldum olası.
 5-Dostluk senin için nedir?
Dostluk candan öte birşeydir insan dostum dediği kişi için herşeyi yapar.Benim dostluk anlayışım budur
6-Meraklı mısın?Merak ettiğin bir şeyi nasıl öğrenirsin?
Ne konuda meraklı olduğuma bağlı.Merak ettiğim şeyi ya kitaplardan yada internetten öğrenirim.Kişilerin anlattıklarına çok fazla bakmam öle bir yapım var biri gelsin şu şöle böle diye anlatsın açar gene kitap araştırması internet araştırması yaparım güvenmeyen bir tarafım var sanırım biraz kuşkucuyum bilgiler benim için net olmalıdır.Tam olarak bilmediğim hiçbir konuda konuşmam çünkü.O sebeple öğrenmek istediğimi de tam öğrenmem lazım
 7-Ne burcusun?Doğum gününde seni en çok hangi hediye mutlu edebilir?
Akrep burcuyum ben.Doğum günümde eşim telefon aldı çok sevinmiştim.Ya kitap yada telefon beni çok mutlu eder çünkü hayatımda baya yer alıyor bu ikisi


mimlediklerime sonra karar versem :) şimdi gitmem lazımda döndüğümde mimlediklerimi yazacağım...iremce çok teşekkür ediyorum tekrardan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlamanız beni sevindirecektir