Sayfalar

4 Haziran 2013 Salı

Dualarda Buluşalım / Miraç Kandili



Ey Rabbimiz, bu mübarek gece hürmetine bizim için, ailemiz için, milletimiz için, dünyamız için hayırlı olacak her güzel şeyi, sadece Senden ümit ediyoruz. Duy sesimizi Rabbimiz! Bir an önce ümit ettiklerimize de hayırlı bir şekilde kavuşmak istiyoruz.
Kardeşlik,barış ve sevginin hakim olduğu günler dileğiyle..Rabbim kimseye dermansız dert vermesin,ahiretin kapılarını açacak yollardan geçmeyi nasip etsin.
KANDİLİMİZ MÜBAREK OLSUN..
Dualarda buluşmak ümidiyle...
Dualarınızı benden eksik etmeyin 
Bana hayırlı bir evlat ve ahirete gidecek salih bir yol dilerseniz bu gece çok sevinirim.
Dua edecek arkadaşlarım dua isteyebilirler Müslüman kardeşler birbirine dua etmeliler temiz kalbimizle dualarımızı edelim inşaAllah 

8 yorum:

  1. amin inşallah, Allah tüm istediklerimizi hayırlısı ile kabul eder inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım inş ya Amin rabbim herkesin gönlüne göre versin...

      Sil
  2. canıım duaların kabul kandilin mübarek olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. meri Allah razı olsun miraç yazıma karşılıkverilmiş olması böyle dualar etmemiz ne güzel birbirimize Rabbim de mükafatlandırsın hepimizi temiz kalbimize göre inş

      Sil
  3. hayırlı kandiller. Milletin sağlık ve selameti için çok dua edilmeli.Hepimiz dua edelim :)

    YanıtlaSil
  4. Selamun aleyküm canım nasılsın? Kitap nasıl gidiyo? Ben yarısını geçtim bu sıralar çok vaktim olmuyo :) Abimin düğünü var 2 hafta sonra :) Bi hal hatır sorayım dedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım kitap güzel gidiyor bende taşındım bu ara okuyamıyorum ama yüzüncü sayfadayım ama ben beğendim sanırım biraz işleri yerine koyunca boğaza karşı köşe yaptım süper olacak inş

      Sil
    2. kolay gelsin diğer kitapdan daha güzel :) Oh ne güzel boğaza karşı kitap okumak ne zevkli olur. :)

      Sil

Yorumlamanız beni sevindirecektir