Sayfalar

22 Haziran 2013 Cumartesi

Yeni Kitap Alışverişi

Eşim hakmara girelim mi kesin kitap bulursun varya sen gene dedi valla bir girdik gene çok güzel kitaplarla karşılaşınca kendimi tutamadım hatta 35 tl ediyordu bir kaç tanesini insafa gelip bıraktım işte geri kalanlar yani aldıklarım :) :) epeydir istiyordum okumak belki okuma günleri ayın kitabı falan şeklinde olursa herkesle beraber okumak istiyorum holmes leri..

daha varmı bilmiyorum okuyan varsa sırasını bana yazarsa bunların çok sevinirim hangi sıra ile okuyayım yoksa karışık okumam da sakınca yok mu bilmiyorum

bunuda yakın tarihi merak ettiğim için aldım

14 yorum:

  1. Bende yeni okudum, toplu okuma fırsatı bulursan çok daha zevkli olur, biz 3 arkadaş okumuştuk :)
    İlk kitap; 'Akıl oyunlarının gölgesinde'
    Sonra; 'suç detayda saklıdır'
    Ama istediğin kitaptan başlayıp okuyabilirsin de, illaki sırayı gözetmene gerek yok bence.
    Keyif ve huzur içerisinde okuyup bitirmeni dilerim bu kitapları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımmm bilgiler için çok teşekkürler...sanırım öyle yapacağım aylık okumalarda belki denk düşer o zaman okurum diye düşünüyorum sırada bekleyen baya kitabım var çünkü bunlar tanesi 4.90 olunca alma ihtiyacı duydum normalde kütüphane buldum semtimde o nedenle pek kitap almıyorum kütüphanenin 3 kitabı daha elimde ben oraya çok kitap bağışladığım için bana biraz toleranslılar normalde üç tane vermiyorlar kimseye :D
      teşekkür ederim zeynep ayrıca bloguma da hoşgeldin

      Sil
    2. Aa çok uygun almışsın, ne güzel :)
      Bende şehir kütüphanesine üyeyim, senelerdir üyesi olduğum için arada bana da güzellik yapıp 5 tane veriyorlar, kütüphaneler iyi ki var:)
      Hoşbuldum ve sevdim Bloğunu, sende bana uğramışsın sevindim teşekkür ederim.

      Sil
  2. Ah yine coşmuşsun arkadaşım süper kitaplar almışsın. Çocukluğumdan beri Sherlock Holmes e hayranlığım vardır. Birçok kitabını okudum ama bunları okumamıştım. Ben de çok merak ettim şimdi..:))
    Keyifli okumalar..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım ablam,ben hiçbir kitabını okumamıştım ilk deneyimim olcak bakalım nasıl olcak :D :D

      Sil
  3. bu sıralar hangi blogda olduğunu unuttum yasaklı kitapları okuyoruz diye etkinlik başlatmıştı bende katılayım dedim ama blog hangisiydi unuttum yazmamışım postu yazsaydım taslağa kaydetseydim keşke taşınma işinden aklım şaştı bu ara suç ve ceza da kalakaldım birde kalın bir kitap ki beni baya oyalayacağa benziyor ama yinede çok zevk alarak okuyorum

    YanıtlaSil
  4. Canım güzel cicilerin hayırlı olsun. Ben de ne zamandır almak istiyorum Sherlock Holmes'ları ama bi kısmet olmadı. O yasaklı kitaplrı okuyan siteyi bulursan bana da soyler misin ben de eslik etmek isterim.

    YanıtlaSil
  5. Bende de okunmamış Holmes'ler var kızıl dosya çok güzeldi bende sıralaması bilmeden okudum ama öyle aman aman bir değişiklik olmuyor sıralamada bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunların içinden varsa okumadığın haftaya leyl ile bana katılabilirsin beraber okuruz

      Sil
  6. Kitapları alabilmiş olmana sevindim canım :)İstersen bunları da beraber okuruz :) Bende okuma sırasını bilmiyorum ama sanırım fark etmiyomuş sırası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla saolsun kocamın yönlendirmesi ile grdm markete çok da iyi oldu o kendi birşeyler arıyorken ben aradıklarımı buldum :D nasip işte kırmadı beni istediğini al dedi öle aldım elbette memnun olurum beraber okuyabiliriz.ne zaman istersen şuanda gerçi suç ve cezayı okuyorum aynı zamanda maupassant öyküleri var ama öyküler çok fazla sorun olmuyor hergün bir tane çerezlik okuyorum diyebilirim .başlamak istediğinde haber ver beraber başlayalım aslında telefonun olsa sürekli görüşürdük watsapp varsa

      Sil
    2. Henüz watsapp lık telefonum yok :P Yakında yenileyeceğim. o zaman veririm canım :) benimde elimde okuduğum kitaplar var hafaya başlayalım müsait olursan :)

      Sil
    3. Tamam teli yenile süper olur görüşme imkanımız artar inşaallah

      Sil
  7. Tamam inş haftaya başlarız bende o zamana kadar baya ilerlemiş olurum kitapda okuyabilirsem valla yolda orda burda okumam şart baya kalın ve sıkılmaya başladım nedense eskisi kadar katlanamıyor muyum neyim bilmem belki de konusu beni pek çekmedi ondan da olabilir

    YanıtlaSil

Yorumlamanız beni sevindirecektir