Sayfalar

27 Haziran 2013 Perşembe

Takas Yaptım 2

Bir günde kargom geldi çok şaşırdım ablacım saolsun sürat kargo ile yollamış cicilerimi kendisi ile ilk takasım ama çok mahcup oldum çünkü benim paketimden çok daha üstün ve güzel bir paket hazırlamış ben hem o tarz şeyler burada bulamadığım için hemde zaman sıkıntısı yaşadığım için yetiştiremedim hemen yollayayım istedim çünkü onun kargosunun yola çıktığını biliyordum.Ama birdahaki sefere inş bende güzel cicilerle beraber yollayacağım onun gibi el emeği şeyler yapamasam da güzel güzel süsleyeceğim hediyelerimi ...böylece canım ablam kediminhobidefteri ile güzel bir takas gerçekleştirdiğimizi düşünüyorum kitapları umarım beğenir çünkü umarım diyorum birincisi kabus otelini okumuştum hadi onun içeriğinden emim ama diğer yolladığım iki kitap da hiç açılmamış kitaplardı yani konularından içeriklerinden maalesef bilgim yok yorumum yok o yüzden umarım kendisi sever yada sevmese bile beni yadırgamaz inş çünkü bilmediğim kitaplar ....

şimdi gelelim ablamın bana yolladıklarına

o kadar güzellerki bayıldım kokularıma el emeğine sağlık ablam

kuzey suları resmen yeni,yar ile şimdi keza öyle sinan yağmurun kitabı da çok zamandıristediğim bir kitaptı birinci kitabımı bu ikincisi mi bilemiyorum bilen varsa söylerse sevinirim :) ama sinan yağmur okumak hep aklımda idi o sebeple her okuduğumda seni hatırlayacağım özlem abla

tatlılıklara bak ya o tasavvuf kitabı ne kadar güzel öyle bayıldım pek bu tarz kitabım yok sayende özel olacak bu kitapta benim için inş

4 yorum:

  1. Bebekliler kutu mu yoksa sabun mu ben anlamadım çok güzellermiş kıskandım :D Gülee güle oku , kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabun cnm abla kendi yapmış el emeği hepsi içine koyduğu pembe sepeti bile kendi örmüş çok marifetli

      Sil
  2. Diger kitaplar hakkinda bilgim yok ancak suan elinde bulunan askin gozyaslari serisinin ilk kitabi olan tebrizli sems kitabin tarifi zor denecek kadar etkileyici, farkli ve sürükleyici, okudugumda cok etkilemisti beni, begenecegini düsünüyorum..

    selam
    dua..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem ablaya tasavvuf okumak istiyorum diyince saolsun takaslıkları dışında bana bunu verdi allah razı olsun inş çok seveceğim güzel yorumun içinde çok teşekkürler yorumların beni sevindirir her zaman beklerim

      Sil

Yorumlamanız beni sevindirecektir