Sayfalar

26 Haziran 2013 Çarşamba

Shemellon'un Yaptığı Yeni Header'im

Sevgili shemellon un bana yaptığı header e bayıldım ben tarif ettim o yaptı hatta biraz kendisini zorlamış gibi olsam da tam istediğim gibi bir headerim oldu ona ne kadar teşekkür etsem az çünkü şablonu kendim ayar verebiliyorum ama header yapmak benim neyime :)    sizde eğer kendisine header yaptırmak isterseniz bloğunun sağ köşesinde header isteklerinin altına yazabilirsiniz.


Kendisine musmutlu bir yaşam diliyorum beni kırmayıp tüm istediklerimi yaptığı için beni düşünmesi zaman ayırması emek vermesi bana yeter de artar bile hak geçmiştir o hakkı da inşallah ödeyebilirim çünkü bir insanın zamanından size ayırması bile Hakk dır.Allah razı olsun




9 yorum:

  1. Seni mutlu ettim ya yeter. sen bana dua et şimdi kendime güzel cici bir ev bulayım:) Gelince yazısını düzeltiriz. Sevgiler öpücükler..

    YanıtlaSil
  2. inşallah ya ben ev aramanın ne demek olduğunu çok iyi bilirim bir sene içinde üçüncü evim evlerden yana bir türlü yüzüm gülmedi en iyisi bunu buldum bu evde çatı katı çokk tatlı tam benim boyuma uygun ama işte biraz sıcak oluyor sanki daha bir ay olmadı buraya taşınalı ama yinede şirin bir daire Rabbim inş sana da çok güzel bir ev nasip edecek dualarım tutar benim sana dua edicem

    YanıtlaSil
  3. Valla süper olmuş. Ben Shemellon un yaptığı headerlere bayılıyorum ama çok yoğundur diye isteyemedim bir türlü..:))
    Dizayn olarak da verdiği mesaj larak da son derece güzel olmuş.. Güle güle kullan bu arada heyecanla kitaplarımı bekliyorum sevgili arkadaşım hatta kitabım bittiği halde başlamadım başka kitaba heyecan içindeyim..:))
    Oleeeey....:)))

    YanıtlaSil
  4. Muhteşem olmuş, bayıldım. Yapanın ellerine sağlık. Güle güle kullan canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol bitanem aynen bende çok severek kullanacağımdan eminim çünkü istediğim şekilde yaptı saolsun

      Sil
  5. Shemellon her bir headerda kendini aşıyor sanırım, yine harikalar yaratmış güle güle kullan canım bana da beklerim.
    modalianlar.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öle her geçen gün daha da güzellerini yapmaya başladı maşallah barakallah diyelim nazarımız deymesin :D

      Sil
  6. Çok güzel olmuş. Gocanın ellerine sağlık. Sende güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkürler kendime.çok yakıştırdım bunu

    YanıtlaSil

Yorumlamanız beni sevindirecektir