Sayfalar

30 Haziran 2013 Pazar

Günün Sözü


bugünün sözleri benden olsun istedim bir faklılık yapıp benim kendi yazdığım sözleri paylaşıyorum ilerleyen günlerde şiirlerime de şiir köşemde yer vereceğim,


susmaktan başka çaresi olmayanlar kitap okurlar....
yazan :Sinem Kurt


Yeşili sev....Denizi sev,yemeyi içmeyi ve yaşamayı sev çünkü burası dünya köprüsü .Gidilecek yer aynıysa kavgalar,sevgisizlik ve üzülmek ne kadar anlamsız kalıyor düşününce....


Görebildiğim kadar insanım ....
ve görebildiğiniz kadar insansınız
Yazan:Sinem Kurt



insanlar içinde insanca yaşayabilmek tüm özgürlük meselesi budur 
Yazan:Sinem Kurt


4 yorum:

  1. Bana göre anı yorumlayan bir kaç satırlık tesbitler, sayfalarca yazılan şiirden daha anlamlı. :) Çok hoş bir dokunuş, çok hoş bir bakış açısı :) Kalemine ve yüreğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunları senden duymak çok gurur verici beğendiğine çok sevindim

      Sil
  2. oooo çok güzeller. Şiirlerinizi de sabırsızlıkla bekliyorum.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tik hülya yorumun için sabah sabah iyi motive oldu bana

      Sil

Yorumlamanız beni sevindirecektir