Sayfalar

18 Haziran 2013 Salı

Neler Almışım

Valla hem ihtiyaçtan hem de stres atmak amacıyla alışveriş ettim çok da güzel oldu rahatlıyorum nedense ufak birşey bile alsam bana yetiyor....
Bakalım neler almışım ben :)

kek kalıbı aldım ilk kek kalıbım cahilliğime maruz kalarak baya çizildi bende bunu aldım :)

mutfak için pratik olcağını düşündüm

buda yağ sıçratmaz ilk kez kullanıcam sanırım işe yarıyor

resimleri çeviremedim ama flormar ın rimelini aldım yine ilk kez kullanacağım daha önceden oriflame kullanıyordum çok memnundum bitenler yazımda ona da yer vereceğim


11 yorum:

  1. güle güle kuıllan hepsinide tatlım.. ben sıvı sabunluğu çok sevdim.. yağ sıçratmaz da çok iyi her eve lazım.. dediğin gibi insan ufaktan bir şey alınca mutlu oluyor.. Allah herkese hayırlı alışverişler versin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sıvı sabunluk süper oldu tizi diye bir markanın tedi diye bir mağaza var beykozda ordan buldum yağ sıçratmazı da ilk kez kullanıcam bakalım annem tavsiye etmişti al diye onu da....ama sıvı sabun çok iyi oldu ben şu sıvı sabunluklarına verdiğim parayı başka şeye vermemişimdir buda baya süre beni idare etse süper olcak en azından yanına süngerlerimi telimi koydum çok iyi oldu hepsi bir yerde mutfağım çok geniş çünkü baya yer var tezgahta bu tarz pratik şeyler işime yarayacak bu evde her gittiğim yer de mutfak tezgahı aynı genişlikte olmayabiliyor o yüzden ben tek almıştım hepsini ama böle iyi oldu...Amin ayrıca yorumlarınla yanlız bırakmadığın içinde çok teşekkürler ..

      Sil
  2. tizi tedi falan çok komik isimler olmuş :) Hem neden yalnız bırakayım arkadaşımı.. hemşerimi mi dese idim :) şimdi kış gelse daha rahat olucaz.. yaza doğru insan yoğunlaşıyor.. Bugünlerde bloglarla çok ilgilenemiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tizi yi yanlış yazmışım...bende yaz olayına çok az kitap okuyorum bu ara

      Sil
  3. Hepsini de iyi günlerde kullanın. Yağ sıçratmaz yok benim alayım en kısa zamanda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :-) al al ben faydalı buldum arada kaçanlar oluyor ama çoğunlukla sıçratmıyor....ayrıca çok teşekkür ederim allah iyi günlerde kullanmayı nasip eder inş...bakalım kalıptaki kekim nasıl olacak inş memnun kalırım kalıp dan çünkü bir türlü kalıp tutturamadım o yönden çok şanssızım

      Sil
    2. İnşallah istediğiniz sonucu alırsınız :) ben silikon kek kalıbı kullanıyorum çok memnunum.
      Sevgiler..

      Sil
    3. Bundan memnunkaldım bende çok nadir yapıyorum kek acaba silikonlar sağlıklı mı diye tereddütüm var ama.bende en son ondan da alacak hep nasıl olduğunu merak ettim keki nasıl yapıyor merakı mı cezbetmiştir hep

      Sil
  4. Yağ sıçratmazı alışverişlerde kaç kere elime alıp bırakmışımdır. Gerçekten işe yerıyor mu diye düşünmüştüm. Sanırım işe yarıyor. Silikon kalıpların sağlıklı olduğunu düşünüyorum ama iyi bir marka al. Tırnağınla bastırdığında silikon beyazlamamalı diye biliyorum. Bugüne kadar bu yöntemi denediğim kalıplardan sadece tupperware kalıbı bu kritere uydu. Küçük bir kalıbım var Kek hamurunu biraz fazlaca yapıp ona sade döküyorum diğerine fındık, üzüm falan katıyorum. Çok yazdım yaaaa. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben çok yazan insana bayılırım bende öyleyim çünkü yazdığım zaman destan yazarım o samimiyet ve saf temiz bir kalbin göstergesidir düşündüklerini direkt yazmaktan ötürüdür diye düşünürüm.güzel yorumun için çok teşekkürler her zaman benimle bilgilerini paylaşmanı isterim çok faydalanacağım silikon kap olayı süper oldu özellikle ,aslında çok yapıp o şekilde senin dediğin gibi de yapılabilir biri sade diğerleri çeşitli şekilde ama kalıp almam lazım en kısa zamanda :D çok sevgilerimi yolluyorum senin blogada yazayımda belki görmezsin burdan

      Sil
    2. İyi ki buraya da yazmışsın. Parmağım bir anda kayınca yorumlar gitti. :( Kontrol panelinde okudum yorumlarını buraya yazayım. Teşekkürler samimiyetin için. Canım telde çektiğim fotoğrafları instagramda paylaştım. Sonra da bilgisayardan intagrama girip fotoğrafların url sini aldım. Yayına fotoğraf eklerken kullandım. Daha önce telden bilgisayara oradan flickra yüklüyordum ve flickrdan url alıp bloga ekliyordum. Tekrar kusura bakma canım. Olan yorumlara oldu. :(( Sevgiler.

      Sil

Yorumlamanız beni sevindirecektir