Sayfalar

2 Haziran 2013 Pazar

Haziran Ayında Okumayı Planladığım Kitaplarım

Haziran Ayında Okuyacaklarım İnsaallah kısmet olursa

Kabus Oteli Judy  wilkins


bunu canım arkadaşım Ya Leyl ile okumaya başlayacağız çok mutluyum bu tarz etkinlikleri nedense seviyorum sevdiğim kişilerle bir kitabı aynı anda okuduğumu bilmek bana iyi geliyor bundan öncede bir arkadaşımla daha yapmıştım bu tarz birşey aynı yerlerde olunca hatta yorumlar bile yapmıştık aralarda çok hoşuma gitmişti.
OKUNDU


elimde başladım okumaya 02.06.2013 harika öyküler var herkese tavsiye ederim zaten kitap yorumu olarak da yorumlayacağım bitirince
OKUNUYOR HİKAYE HİKAYE ŞEKLİNDE HERGÜN BİR TANE

okumayı planladıklarımdan biri ama diğer arkadaşlarla yaptığım planlara göre değişebilir kimi zaman bu yaptığım listelerde bir iki kitap değişikliği olabiliyor
OKUMAYI DÜŞÜNMÜYORUM SANIRIM KÜTÜPHANEYE BAĞIŞLAYACAĞIM

resim alıntıdır..
Bakabiliyorsan, gör.
Görebiliyorsan, gözle.
         NASİHATLER KİTABI
okumayı gerçekten istediğim bir kitap kütüphaneden aldım en kısa zamanda bunu da okuyacağım paul auster den sonra ağır gelecek diye düşünüp sonraya erteledim.

HENÜZ OKUMADIM





3 yorum:

  1. bu hazır tema olduğu için pek bi değiiklik yapamıyorum. Ama bu gün yarın kendim tasarlıcam ins.Tamam baslayalım. Okuyacağımız kitabın konusu daha kaliteliye benziyo :)

    YanıtlaSil
  2. bu arada kimya hatun da var bende ve henüz okumadım :) onuda beraber okuruz istersen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet olur neden olmasın olmazsa onu bırakırım sona sen ne zaman başlayalım dersen o zaman okuruz acele ettiğim bir kitap değil

      Sil

Yorumlamanız beni sevindirecektir