Sayfalar

27 Haziran 2013 Perşembe

Kütüphane Cicilerim




7 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Teşekkürler :-) bayadır görüşemiyoruz nasılsın

      Sil
  2. Eşim şu ilber ortaylının kitabını diyordu geçen gün, sipariş verirsen ondan bana ver diye..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydalı bir kitap özellikle tarihe şehirlere diplomatik ilişkilere bolca haber izleyen genel kültürü yüksek kişiler için anlaması daha zevkli olacaktır bends biraz o konular eksik olduğu için okurken bu neresiydi diye int e çok bakı yorum aslında beni araştırmaya teşvik etmesi bile yeter benim için ben kitabı beğendim 77. Sayfasındayım zaten kütüphanede görür görmez aldım ve orda bulduğuma çok şaşırdım kitap yeni ikinci okuyan benim :-)

      Sil
    2. En kısa zamanda alırım. :) O zaman..

      Sil
  3. Keşke benim eşimde okusa da öle dese ah ah hiç okumaz gazete bile okumuyor adam benim tam tersim her huyu benim tersim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence seveceği bi kitabı henüz görmemiştir. benim eşim de bikaç sene önce aynı öyleydi. ona bi gün hediye aldım Sherlock Holmesun çizgi romanlarını :) başta yüzüne bakmamış kitapların ama bigün hadi bakıyım şunlara demiş, şimdi benim gibi kitap bağımlısı:) ben kitap siparişi vercem diyorum bana da şu listedekileri verirmisin diyo:)
      İlber Ortaylı'nın Seyahatnamesi ilk siparişimizde alacağımız bi kitap, bizim gibi gezgin bi çiftin okuması gerekir diye düşündük:) kitapla ilgili yorum da bekliyorum

      Sil

Yorumlamanız beni sevindirecektir