Sayfalar

31 Mayıs 2013 Cuma

Ben/Yaşamım sona erdiğinde okunsun istediğim cümlelerim,

Bu postu nasıl yazacağım bilmiyorum herşeye değinesim var satırlarca yazasım var ama olmuyor birşey bana engel oluyor düşüncelerimi dökemiyorum yazıya döktüğüm zamanda sayfalarca çıkıyor ajandam doldu bu ara ama hepsini sizlerle paylaşamıyorum tabi ki belki de şiir yazmalıyım onun yerine beni o zaman belki daha iyi anlarsınız.Türkülerimiz; canımız ciğerimiz hayatlarımızın özeti türkülerimiz sardı yüreğimi ,hayatın içinde umarsızca giderken ne kendimizi ne başkalarını düşünmeden geçmesini dilediğimiz yaşamlar var belkide kimimiz fazlaca rahat belki de fazla kederlenen biri ,kafaya takan biri çeşit çeşitiz her birimiz ama hepimizde bir yerden geldik bir güzel anadan doğduk ve çevremizdeki herkes birgün yok olacak ve tabi ki biz de.Bu devran böyle gidecek,Dostluklar yalan olacak göreceğiz öğreneceğiz,sevdalarımız yaralayacak bizi unutamayacağız yada unutmuş rolü yapacağız,susacağız ve konuşmak istemeyeceğiz kimse ile sadece yazmak isteyeceğiz yaşadıklarımızı ,bloglar neden açılır diye şöyle bir düşündüm yazmak dürtüsü ile yani biz paylaşmak istiyoruz düşüncelerimizi yaşadıklarımızı hep bir anlaşılmak isteme telaşıdır gidiyor.Ve gün geliyor herşeyin sonu geliyor işte.Belki de senelerce post yazamayacağım soracaksınız alla alla ne oldu acaba bıraktı mı belki de ölmüş olacağım yarına çıkacağımın garantisi yok ki  hiçbirimizin yok.
Olursa şayet öyle birşey ardımdan sadece dua isterim hiçbirşey istemem anlaşılmayarak göçeceğim ben dünyadan çünkü insan ne kadar gelişme çabasında insan olma çabasında olursa ve ne kadar insan gibi insan olursa o derece anlaşılmaz oluyor çevresinde.Bazen beni anlamıyorlar deriz işte tam da o devredeyim ne desem ne yapsam ne müzik eklesem dinletsem hiçbir zaman gerçekten yaşadıklarımı içimde biriktirdiklerimi anlatamayacağım.Tek isteğim günün birinde buralarda olmazsam iyi anılmaktır.
veda konusu değil bu yada bir karamsarlık konusu ,başlığı değil öyle bir yazı değil çok huzurluyum aksine ama ölümü düşünmeden de edemiyor insan işte ve bende düşündüm ki blogumda beni anlatabilecek bir yazı olsun daha sonraları.
Birisine yaptığım iyiliği her zaman unuttum
kötü sözleri her zaman yuttum
sabır dedim Allah dedim sustum
hep daima hep daha iyi olmaya çalıştım
Hep bir erkek evladım olsun istedim
kitaplarım benim için çok değerli öldükten sonra onları bağışlamanızı istiyorum(sevgili eşim okursa vasiyetimdir)
bana ait herşeyi iyi araştırılıp gerçekten ihtiyacı olan insanlara verilmesini isterim
hiçbir zaman fakiri hor görmedim
zengine baş eymedim susmadım haksızlığa karşı hep mücadele ettim
duygularımı hep içimde yaşadım çünkü duygularımı tatmin edebilecek birini hiç bulamadım ben
gezmek türkiyenin her şehrini karış karış gezmek istedim
çok güzel yemek yaptım eşime layık bir eş oldum olacağım ölene kadar
elimden geldiğince ibadetlerimi yaptım yapmakda nasip olur inş daha
boş işlerle oyalanmadım hep birşeyler üretme çabasında idim hep kendimi geliştirmek çabasında idim
hayvanları sevdim ,doğasever oldum hiçbir canlıya eziyet etmedim
kırıldığım halde kimseyi kırmadım
ama bana zarar verenlerden katiyen hep uzak durdum
kesin çizgileri olan biriydim bana zararı olmuşsa açıkça uzak duracağımı belli ettim ve arkadaşlık kurmadım
hep seçici davrandım arkadaş konusunda hep düzgün insanları beni arkamdan vurmayacak insanları seçtim
elbetteki bir anda olmadı denedim ,ölçtüm,gözlem yaptım
dost olacağıma hemen karar vermedim hemen kimse ile dost olmadım
iyi bir evlat oldum annemin babamın başını hiçbir zaman eydirmedim
sevdiklerime canımı verecek kadar sevdim ve öyle davrandım
sevmediklerimi de allaha havale ettim bıraktım
fotoğraflara değer verdim anıları çok severim tek hayalim değil ama hayalimden biri profesyonel bir fotoğraf makinesiydi
olmasa da param hiç bir zaman niye yok demedim bir giysim olmadığı zaman hemen alınacak demedim aileme
ekstra herşeyden uzak durdum öle süs püsmüş onlara gereğinden fazla para saçmadım
israftan kaçındım yemek konusunda olsun alışveriş konusunda olsun israf etmedim eskilerimi hep ihtiyacı olanlara verdim yada yolladım
gül diktim çiçek diktim çiçek yetiştirdim baktım büyüttüm,
hep temiz bir kadın oldum havlularım kıyafetlerim hep bembeyazdı
eşime kapıyı bir senedir hep güleryüzle açtım bir kere olsun surat asmadım
hiçbir zaman girer girmez tartışmadım dünyalık konuları konuşmadım hep zamanını bekledim
perdem güzel olsun koltuğum iyisinden olsun tv en son model olsun hiç demedim.orta halli israftan uzak yaşadım hep
ve hep okudum araştırdım sordum sormaktan hiç çekinmedim
kimseye karşı kötü gözle bakmadım kötü niyetle bakmadım hep ağzımda oldu düşüncem ne düşünmüşsem hemen söyledim hep temiz kalple düşündüm insanları hep öle davrandım çok yara aldım çok zarar gördüm ama yinede iyi niyetimden ödün vermedim fesat olmadım kalbimi kirletmedim hep kalbim kirlenmesin diye dua ettm hep herşeyin bana hayırlı vakitte gelmesini diledim hayırlı insanlarla tanışmayı diledim hayırsızsa bir vesile ile hayatımdan çıkmasını diledim,hep olmasını istediklerim için el açtım yalvardım ağladım üzüldüm ah ettim çok ahlarım oldu kötü oldu ama çok ah ettim malesef,hakkımı yiyenlere beni aldatanlara başta eşim olmak üzere beni kandıran herkese ah ettim ama hep sustum ve geceden sabahlara kadar ağladım göz yaşlarım kuruyana kadar ağladım şeker hastası olana kadar üzüldüm nie mi çünkü verdiğim değeri insanlara verdiğim özveriyi iyi niyeti asla iyi şekilde karşılığını görmedim ben ne kadar iyi olduysam hep vurdularbeni hep üzdüler hep kandırdılar ne kadar iyi olduysam ne kadar yumuşak davrandıysam hep bundan faydalandılar saf sandılar halbuki hislerimin kuvvetli olduğunu bilmediler ,dualarımın rabbim tarafından hemen duyulduğunu kalp gözümün açık olduğunu bilmediler.şimdi onlar mağdur ben rahatım.pişman mıyım ah ettiğim için asla çünkü her zaman Allahın adaletinin şaşmayacağını bildim,üzülmedim çünkü benim kalbim çok yara aldı ve üzülmeyeceğim de.malesef iyi niyetimi yitirdim bu konuda artık saf değilim o eski sinem değilim,beni kimse üzemiyor artık kimse ağlatamıyor küfür bile etse hadi ya yarabbi şükür diyip geçiyorum gülüyorum bir tarafımla ,aldatsa beni has :D diyorum yol görünür diyorum :D ki yaparımda beni üzen kimseyi hayatımda tutmuyorum barındırmıyorum bana eziyet edecek hiçbirşeyi bir nesneyi bile hayatımda tutmuyorum atıyorum herkese de tavsiye ediyorum hayat bu şekilde daha güzel kafammı bozuk açıyorum pall açıyorum mydonose radyo kopuyorum :D dünyanın bir salağı ben miyim diyorum :)
bir nevi üzülmemeyi öğrendim geç oldu ama öğrendim
şimdi güçlüyüm yedi ceddi gelse insanların beni yıkamazlar kıramazlar üzemezler çünkü herşeyin Allahtan geldiğine inanıyorum ve bunu tamamen hayatıma endeksledim kötülükler in de bir sebebi var sınanıyorum iyiliklerinde ....Hak dan gelen herşeye amenna....

ve son olarak kendi yazdığım sözle son veriyorum yazıma

kırılmam edep ile söylenmeyen söze.Herkesin edebi saygısı kendine,her yaşanan olay Allahın bana sınavıdır ! belki de kaybettiğim diye düşündüğüm şeyler kazançlarımdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlamanız beni sevindirecektir