Sayfalar

11 Mayıs 2013 Cumartesi

Fotoğraf.....

rizedeki minikim

bizim miniklerde biri :D bizde rizede çocuk çok



eşim ve ben 

ridos otel çok sakin dere kenarında harika bir yerde sessiz sakin ıssız bir yer arıyorsanız tavsiye ederim personelli bazen büyük arap grupları gelince falan zorlanıyor oda temizliğine ama benim odam çok temizdi kısa kaldığım içinde bana sorun etmedi termali harika şifa kaynağı kaplıcaları var ister açık ister oda kiralayabiliyorsunuz ben çok rahat ettim ve çok huzur buldum rizenin güzel otellerinden biri bana göre

kayınpederim ve ben ...anzere çıkarken içtiğimiz çay harikaydı

anzerden ....oda daha yeni açmaya başlamıştı çiçekler



babam kardeşim annem ...


buda kardeşimin ufaklığı ablası kurban olsun büyüdü de haftaya nişanlanıyor

benim gelin arabam :D

beykoz sahil deki laleler ...harika buralar ama imkanlar az güzellik olarak çok güzel

2 yorum:

  1. İnsan ne kadar yoğun bir hayat yasıyorsa, yeşili maviyi görmeye o kadar özlem duyuyo :) Çok güzel resimler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle :D valla karadeniz e göçme düşüncesi olan eşim olduğu için o yeşili bir zahmet ben almım yaşlanıncaya kadar çünkü gelişmemiş bir yer benim gibi istanbulda büyüyen biri için çok sıkıcı olabiliyor öyle şartlar.ama yaşlanınca olabilir tabiki.beykoz istanbulda hemde yeşili fazla o yönden çok iyi ama iş imkanı ve kiralık ev bulmak çok zor.Fotoğraflar daha var zamanım oldukça parça parça ekleyeceğim ...beğenmen beni mutlu etti leyl <3

      Sil

Yorumlamanız beni sevindirecektir