Sayfalar

21 Mayıs 2013 Salı

Teşekkürlerimi iletiyorum http://shiftdelete.net/

Bugün izlenme istatistiklerime bakarken bir site gördüm ve merak edip tıkladım nerdeyse 30 kere falan tıklanmışım bu siteden ötürü reklam turkonun da etkisi oldu ama bu hafta sitede meğerse benim blogumun reklamını yapmışlar haftanın blogları adı altında ve açıklama öyle hoş öyle güzeldi ki bana kendini sayfanı anlat deselerdi o kadar güzel açıklayamazdım sanırım ....Metni yazan kişiye emek veren herkese ve site yönetimine burdan minnetlerimi ve teşekkürlerimi iletiyorum.....

şizde bakmak isterseniz burdan   Haftanın blogları


Sizde Burda yer almak istiyorsanız Tıklayın



9 yorum:

  1. tebrik ediyorum gerçekten çok onur verici :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ...tüm sevdiğim bloglara da aynı şeyi diliyorum güzeldi ben bilmeden rastlayınca bana şok oldu :) orda öle görmem :)

      Sil
  2. Ne güzel canım bak blogunu beğenmişler paylaşmak istemişler böyle güzel blog paylaşılmazmı zaten.sevgiler.tebrkler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok ama çok teşekkürler o senin güzelliğin...

      Sil
  3. arkadaşımdan bahsetmeleri tanıtmaları bana gurur verdi dilerim çook başarıların olur sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorumlamanız beni sevindirecektir