Sayfalar

11 Mayıs 2013 Cumartesi

Ruhlar Başka Sever/Yılmaz Akbaş

Öncelikle kazandığım kitabın yazarına teşekkürü bir borç bilirim ve saygılarımı sunarım.Saolsun benim adıma imzalamış...


Bu bir şiir kitabı Ruhlar Başka Sever;
yorumuma gelirsek kısa ve öz yazacağım benim için şiir orhan velidir ben kafiyeye uyağa da bakmam kafiyelide olabilir kafiyesizde ama Yılmaz Beyin yazdığı şiirlerde düz yazı şeklince şiire çevrilmiş hissi uyandı bende ve bu alışık olmadığım bir tarz.Kitabı bitirdim ancak çok fazla da memnun olduğumu söyleyemeyeceğim.Nacizane görüşlerim bunlar.
Ve şiirin biraz doldurması gerektiğine inananlardanım hem sayfayı hem beyni ve beynimi kemirmeli benim okuyacağım şiir bende aşırı duygusallık yaratmalı şuanda kadar gerçekten hah budur eskileri aratmayacak şair dediğim kimse çıkmadı malesef.
Umarım şiir adına çok güzel şeyler yapılır ve çok güzel insanlar yetişir.Bunun birazda yetenek işi olduğuna inanıyorum ben




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlamanız beni sevindirecektir