Sayfalar

21 Mayıs 2013 Salı

Sinirler Sinirler Geldiler Gitmiyorlar...Nedeni...

sinirim o kadar bozuk ki yazmadan edemeyeceğim kitap kardeşliği adı altında bir grupta yer alıyordum facebook da ama ordan tanıştığım bir insan a ben binbir zorlukla kitap yolladım onu düşünerek kitap aldığım sit ile kavga ettim kendisinin birde üstüne üstük siniri tepesine çıktı kızın neden diye sorun çünkü neymiş ben haftasonu yollama dedim diye kitabı ...yahu be insan benim işim var gücüm var boş insanmıyım ben her zaman müsait olayım güzel bir dille pazartesiden sonra yollarsan müsait olacağım dedim tuttu yolladı...

kargo parasını herkes kendi ödesin dedim aaa olurmu abla ben kardeşime öle para ödetirmiyim dedi kargoyu bir hışımla yolladı bende kardeşimin nişanındaydım alamadım geri dönmüş kitap. 20 tl lik kitap yollamışım 7 tl lik kitap yollamış fiyatı umurumda değil isterse 100 tl lik yollamış olayım beni üzen durum şu şimdide kendisi ben bir daha geri yollayamıcam o kadar para veremem kargoya zaten artı bir para verip evine yollamıştım diyo be insan ben sana herkes kendi versin parasını bana ptt şubeye yolla zaten indirimli olcak demedim mi sen tutup normal kargo ile incecik kitabı yollarsan sonra üstüne gelip de kargo parasınınlafını edersen ben öyle insanlığın öyle vicdanın böyle kitap okumanın içine ederim kusura bakmada onca tonlarca kitap okusan neye yarar insan olamadıktan sonra....

o kadar sinirliyim ki böyle basit insanlarda var işte hayatta....

10 yorum:

  1. Gerçekten çok ayıp.. Sevimsizin birine denk gelmişsin ne yazık ki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. malesef ...üstüne birde başkalarına söyledi ben üstüne gidiyormuşum diye :d gitti abla var bi tane ona söledi...kitabıda yollama istemem sölenerek yapılan şeyi ben istemem dedim halbuki benim maddiyatım ondan daha kötü o çalışıyor ben ev hanımıyım eşimin imkanları bizim imkanlarımız belli bunu sölemek hoşuma gitmiyor ama işte söletiyorlar insana ..sırf o istiyor diye ben ona ne zamandır bildiğim istediği bir kitabıda ekledim yolladım.kendisi maddiyatımı aşmasın dedi diye elimde çok olmasını istediğim sabahattin ali kürk mantolu madonnayı istemiştim.üstüne para vermiş geri şimdi yollayamazmış sonra yollayacakmış geri dönmüş kargo.halbuki ben ona yollama demiştim.ne insanlar var hayret ediyorum ya hak geçiyor işte böle üzüldüğümü bir ben bilirim..kitap inanki sorun değildi isteyerek yaptığım hiçbirşeyden pişmanlık duymam helali hoş olsun okusun kardeşimdir ufağımdır ama yapılan şeyler ve benim yaptıklarım düşündüklerim arasında dağlar kadar fark olması çok üzdü beni.zaten kendisi bana geldiğinde anlamalıydım böle olcağını hissetmiştim sinem abla kitap kardeşi olalım neden olmuyoruz bak muhabbet ediyoruz onca zamandır bizde yapalım dedi içime sinmeyen birşey vardı hissetmiştim sorun olacağını ama işte iyi niyet böyle birşey

      Sil
    2. Aynı olmasa da benzeri bir olayı ben de yaşamıştım.. Kocaman bir kutu hazırlamıştım kitap göndereceğim kişiye ama onun kargosu bana önce ulaşınca gördüm ki özen itina adına hiçbişey yok. Bu yüzden kimseyle bi daha kitap alışverişi yapmadım. İstiyorsun ki hediye adı altında yaptığın bir jestin kıymeti bilinsin. Ve dediğin gibi imkan olarak kimse zorlansın da istemiyorsun, elinden geldiğince karşındakini zorlamayacak şeyler istiyorsun ama olmuyor işte. Naif insan kalmadı artık ne yazık ki.. Bana iyi bir ders olmuştu, sana da olmuştur tabi ki. Bundan sonra herkes ederi kadar diyip boşvereceğiz :)

      Sil
    3. aynen öle oalcak çok büyük de ders oldu bana

      Sil
    4. sizinkide fenaymış valla...belki durumu olmaz anlayış gösterirsin onlar sorun değildiryani ne bilim bunu sana belirtir anlayışla karşılarsın zaten ama bu tarz şeyler insanın zoruna gidiyor

      Sil
  2. Sakin ol bitanem,olur boyle seyler..relax :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçti sinirim cnm :) dünyalık işler sınanıyoruz yeminle bu insanlarla ben bunu anladım ....

      Sil
  3. Cidden çok üzücü bir durum. İnsan değer vererek ilgilendiği bir şeye karşılık verilmesini istediği tek şey değerdir.Ne diyeyim ki, herkes rengini belli etmiş.Üzme tatlı canını başkaları için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hay ağzına sağlık ne güzel söyledin ya leyl insan değerine değer bekliyor sadece beni bilen biliyor takaslarım da bile kırk kere ararım geldimi memnun kaldınmı diye en ufak pürüzde telafi ederim ki kimse beni yanlış tanısın istemem çünkü insani bazı vasıflar çok önemlidir benim için sözünde durmak ve saygılı olmak çok önemli .

      Sil
  4. Canım çok haklısın sinirlenmekte.Bende bir dönem kitaplıktaki tüm kitaplarımı çekilişsiz isteyenlere göndermiştim belki sende okumuşsundur hatırlıyorsundur.Çok enteresan ve benzer durumlarla karşılaşmıştım özde önemli olan kitap sevgisi olunca bence bu durumlar mevzu bahis bile olmamalı.Ama sadece benim olsun yaklaşımı olan fakat konu aslında kitap olmayan durumlarada karşılaşılıyor böyle insanlarla.Sıkma canını.
    sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlamanız beni sevindirecektir