Sayfalar

2 Mayıs 2013 Perşembe

Çocukken oynadığımız oyunlar*MiM..

Hayal@ kitaplar Mimi

Canım blogger yoldaşım Hayal@ im beni mimlemiş ...soru çok güzel zevkle cevaplayacağım


Bu mimin tek bir sorusu var: o da çocukken oynadığımız oyunlar. Çok eğlenceli bir soru bence gelelim benim oynadıklarıma ne mi oynardım acayip şekilde kızlarla oyun oynamayı sevmezdim kızlarla oynadığım oyunlar genelde karışık oynanan oyunlardı ben hep erkeklerle takılırdım :) evli olmasaydım keza yine öyle olurdu sanırım :) erkeklerle iletişimim daha iyiydi üniversiteye kadar.Üniversitede kızlar yurdunda kalınca doğal olarak çok fazla kız arkadaşım olmaya başladı.


1-Ben genelde lastik atlardım böyle iki kişi ayağına geçirir lastiği bir kişi bir iki üç diye saya saya atlar :D bayılırdım o oyuna kızlarla onu oynardım


2-Çoğunlukla futbol oynardım belli yaşa kadar halı sahada futbol oynadım daha da oynayacaktım da erkek kardeşim abla sen artık gelme büyüdün biz sana çelme takamıyoruz topu alamıyoruz kıyamıyoruz sana dedi bende bıraktım :)

Yine olsa yine oynarım bayılıyorum futbol oynamaya :)



3-Hep hemşire olmak isterdim elimde iğneler sonra böyle doktor çantam falan vardı oyuncak harikaydı :D çocukluğuma döndüm ya şimdi ben fena oldum :D keşke annem bıraksaydı hemşire olurdum hemşirelik okurdum ben




4-İsim şehir hayvan oynardık

5-topla aram iyiydi yakartop oynardım ortadakini vurmaya çalışırdık gruplara bölünüp,


6-Seksek oynardım
7-saklambaç oynardım pek sevmezdim onu,

bir de kuka diye bir oyun vardı kola şişesini koyardık bir kişi arkasını dönerdi o şekilde bir oyundu sonra herkes saklanırdı falan değişik bir oyundu onu unutmuşum baya :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlamanız beni sevindirecektir