Sayfalar

23 Mayıs 2013 Perşembe

Neler Almışım ?

cumartesi günü almanyadan misafirlerim geleceği için biraz alışveriş etmem gerekti keza ben evlenirken aşırıya kaçmadım ki sonradan alırım dedim ölede ettim tek kişilik nevresim takımı aldım havlular aldım işte misafirlere lazım olur diye kendime çok şeker bir mutfak havlusu aldım o fazladan dı bayıldım rengine çünkü :) oje aldım oda 1 tl ye buldum aldım :) bu renklerle aram çok iyi az sonra resimlerle göstereceğim ,öle biraz alışveriş günü ilan ettim yastık kılıfları beğendim kendime onlardan aldım :) aldımda aldım yani onların bebeği için şapka aldım umarım olur olmazsa artık kendi çocuğuma saklamak zorunda kalcam :)
birde havlu çarşaf aldımda onu aldığım yerde unuttum akşama gidip alıcam :)))

rapsodi 301 numara rengine bayıldım  beyaz krem arası böle gri gibi parlak kuruması da güzel 


bu havluya bayıldım onca el havlum var kullanıyorum ama bunlara dayanamıyorum ki :D


bu yastık kılıflarınıda 4.5 a aldım tanesini çok güzel kumaşı var  puantiyeli şeyleri seviyorum dayanamadım aldım iki tane  temizliğime önem veren biri olduğum için yatak vs çok sık değişir bende örtüler el havlularım asla kirli görünmez bi kirli görünse hemen yıkamaya hemen :) hastalık işte benim banyom evim tertemiz olcak banyo havlusundan anlaşılır bir kadının temiz olup olmadığı ki temizlik imandan gelir kar gibidir benim havlularım :)

ayak havlusu aldım yedek :) buda havlusu kaliteliydi yine dayanamadım :D



buda minişe şapka erkek çocuğu gelecek olan umarım başına olur :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlamanız beni sevindirecektir