Sayfalar

2 Mayıs 2013 Perşembe

Nisan Ayı Okuduklarım

Nisan ayı benim için aslında sakin denebilecek şekilde geçti ama bir yandan şu memurluk sınavları falan birde ev hanımı olmanın getirdikleri derken kitaplara anca akşam vakit bulabiliyorum çünkü evimin mutfağını daha ön planda tutuyorum çok düşkünüm yemek yapmaya ve beğenilmesine...

ben Nisan da neler okumuşum şöyle bir düşündüm

Sabahattin Ali-Kuyucaklı Yusuf

Agatha Christie - Ölüm oyunu

Dr. Ender saraç-ruhsal gelişim ve kader

yani çok fazla kitap okuyamadım desek yeridir....Mayısın daha verimli geçeceğini düşünüyorum çünkü kütüphaneden alıp okumalara devam ediyorum ve hızlandım sanki biraz :)

2 yorum:

  1. Kuyucaklı Yusuf merak ediyordum,
    :)
    Hızla devam darısı bana inş =)

    YanıtlaSil

Yorumlamanız beni sevindirecektir