Sayfalar

2 Mayıs 2013 Perşembe

KOLAY POĞAÇA

Öncelikle hayırlı cumalar diliyorum tüm dostlara,arkadaşlara....

Bu tarif için Sefettasitarifleri sayfasının güzel mi güzel insanına Belgin hanıma böyle güzel dopdolu bir blog için teşekkür ederim tarifinden memnun kaldım.




KOLAY POĞAÇA




5 kaşık sulu yoğurt
150 gr margarin( erimiş, ılımış)
1 çay bardağı sıvıyağ
2 yumurta
1 tatlı kaşığı tuz
1 paket kabartma tozu
Aldığı kadar un
Çörek otu

Harcı:
kaşar rendeledim  ve yumurta akı ilekarıştırdım kimi poçaları da içi koyduktan sonra katladım ve yuvarladım kaşarlı yuvarlaklar yapmış oldum....

Bir yumurtanın beyazını kaşar rendeleceğim kaseye kırdım.sarısını da başka kaba aldım üstüne sürülmek için.diğer tüm malzemeyle yumuşak bir hamur yapalım.Yumurta kadar parçalar alıp
içine ayırdığımız  iç harcından koyalım ve şekil verelim. Yumurtanın sarısını da üstüne  sürelim ve çörek otu serpip 200 derecede kızarana kadar pişirelim.
Afiyet olsun

****Yine bir püf noktası: Yumurta akını peynirli içimizle karıştırırsak, peynirler akıp yanmaz ve tepsimizi de kirletmez.Sigara böreği sararken eğer içi yumurta akıyla hazırlarsanız kenarlarını kapatmanıza gerek yoktur.Direk yuvarlayın, gitsin.Kızartırken yine peynirler kesinlikle yağda akıp yanmaz.

mikrodalgada ısıttım eşim gelince yumoş yumoş yedi :) ve çok beğendi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlamanız beni sevindirecektir