Sayfalar

30 Nisan 2013 Salı

Agatha Christie-Ölüm Oyunu



Direkt yoruma geçeceğim ki taze taze yorum yazmaya bayılıyorum bir kitabı bitirdikten sonra genelde yorumluyorum daha sonra unutmak mı desek o tarz birşey oluyor bende anımsayamıyorum ki isimleri :) bu konuda berbat bir hafızam var ve kitabın bitmesinin üzerine o heyecanla yazmaya bayılıyorum

Gelelim kitap yorumuma;
Agatha Christie ilk kez okuyorum ve sanırım bu son olmayacak hemen kütüphaneye koşup bu kitaplar bittikten sonra diğer devamı olan kitaplarını alacağım ve okuyacağım.Yazar ters köşe yaptı öyle bildiğimiz yerden bitmedi ve öyle de bir bitti ki vaovv be o da neymiş dedirtti bana.Yok böyle bir cinayet ve kurgu.Kurgunun kraliçesi ilan ediyorum kendisini ve bu saatten sonra yenisi gelene kadar o benim birincim.
Ahmet ümit bile yanında basit kaldı Ahmet ümitin tarzı elbette farklı ama o şaşırtmacalar konusunda katilin kim olduğunu bilememek konusunda en azından 100 kişiden 30 u tahmin yeteneğine de sahip diye düşünüyorum Ahmet Ümit polisiyelerinde ama Agatha için aynı şeyi diyemeyeceğim ancak Mr. poriot (ana karakteri diyebiliriz kendisi dedektif ) gibi olmak gerekiyor.

Yorumumu çok uzatmayacağım ama Arlena beni benden aldı zavallı kadın nasıl öldürüldü sizi çok heyecanlı bir macera bekliyor.Ve katili tahmin edebileceğinizi sanmıyorum en azından ben aha tahmin ediyorum işte dedim ama ıhhh değilmiş ki :))))

Tüm arkadaşlarıma tavsiye ediyorum polisiye seven,cinayet,kurgu,dedektif tarzı etiketleriniz varsa kafanızda işte tam karşılığı ölüm oyunu....


1 yorum:

  1. Çok güzel yorumlamışsın canım ellerine sağlık. Yazar Ayları etkinliği kapsamında Temmuz'da Agatha Cristie okunacağız. Bol bol okumayı planlıyorum ben de. Tavsiyelerini bekliyorum canım başka kitaplarına da geçtiysen:)

    YanıtlaSil

Yorumlamanız beni sevindirecektir