Sayfalar

9 Nisan 2013 Salı

İlk Çekilişim;Çekilişim Var>>>>


Merhaba arkadaşlar ilk blog çekilişimi başlatmış bulunmaktayım umarım hayırlı olur,hak eden isteyen kazanır inşaAllah
Hediyem;
elizabeth lowell in kitabını hediye edeceğim.yanında belki süpriz birşeylerde yollayabilirim şuanda düşünmedim o kısmı.Ama ilk hediyem olduğu için elbette ki heyecanlıyım;



Şimdi de gelelim şartlarımıza..
Çekilişe katılmak için zorunlu olan tek şart izleyicim olmanız ve bu yazının altına çekilişe katıldığınızı belirten bir yorum bırakmanız =)
ve irtibat için mail bırakmanız

+ haklar için;

Blogda resimli duyurmak +2 hak..yorum kısmına linki ekleyiniz lütfen

Facebook sayfamı beğenmeniz +1 hak (beğendiğiniz ismi lütfen yorum kısmına ekleyiniz;yazınız)



Adsız yorumları ve çekiliş bloglarını malesef çekilişe dahil edemiyorum. Yurtdışına da gönderim yapamayacağım. Kargo ücreti de elbette bana ait olacak =)

Yorumlarınızda paylaşım linklerinizi doğru bir şekilde yazdığınızdan emin olmanızı rica ediyorum =)
Çekilişe katılmak için son gün 17 Nisan.20 Nisan'da linkleri kontrol edip, kazananı random.org aracılığıyla belirleyeceğim..

Herkese bol şans =))

Sevgilerimle..


35 yorum:

  1. izleyicinim gül özdemir adı ile fatma gül özdemir adı ile face sayfanı beğendim blogumda duyurdum http://fgofilmdizianime.blogspot.com/2013/04/cekilis_9.html
    iletişim gul.kilis91@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım başarılar ilk katılımcım olarak her zaman aklımda kalacaksın :-)

      Sil
    2. Teşekkürler bir de kazanırsam daha kalıcı olacak :)

      Sil
    3. hehe:) evet

      Sil
  2. Çekilişiniz hayırlı uğurlu olsun diyorum. Ben zaten izleyicinizim..:))
    Bloğumda duyurdum..
    http://kediminhobidefteri.blogspot.com/2013/04/hayal-kitap-blogunun-cekilisi.html
    Ama malesef facebook sayfam yok..:((
    Yine de katılmak şansımı denemek istiyorum.. Herkese bol şanslar...
    miyavkedicik@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artı hak olmasa da belki şans sana güler kız :-) teşekkür ederim katılımın beni sevindirdi

      Sil
  3. İzleyicinimmm :)) facebook sayfanı da eylül gökçe ismiyle beğendimm :) eylulgokcr@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. Canım hayırlı olsun çekilişin. Görünce hemen geldim:)
    http://hayaletkitaplar.blogspot.com/2013/04/yeni-cekilisler.html
    Nice çekilişlere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımsınnn hoşgeldin :)başarılar tatlım..amin ayrıca nice güzel çekilişler görürüz hep beraber inşaAllah

      Sil
    2. canım çekilişi sen kazandın :) kübra iletişime geçmedi bende onu çıkararak tekrar bir liste yaptım ve üçüncü sırada sen olduğun için sana çıktı...benimle telefondan iletişime geçer misin...

      Sil
  5. çekilişine bende katılmak istiyorum tabi kabul edersen:)takipçinim kendi bloğumdada paylaştım;
    http://aydanyalcnkaya.blogspot.com/2013/04/kitap-dunyas-ilk-cekilisimcekilisim-var_10.html
    teşekkürler..
    lettekuki@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah her zaman başım üstüne kabul etmemek ne kelime...hoşgeldin bloguma ve çekilişime başarılar diliyorum şansın bol olsun..

      Sil
  6. Merhaba izleyicinizim :) Facebook sayfasını Ebrar Şeyban adıyla beğendim. Blogumda duyurdum: http://biryudumhayal.blogspot.com/2013/04/nisan-ayi-cekilisleri.html

    biryudumhayal@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin :) başarılar bol şanslar

      Sil
  7. izleyiciyim handanyk
    sayfanı beğendim ve çekilişinide paylaştım
    https://www.facebook.com/handan.yildiz.330/posts/446000882148586
    handanyk@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguma hoşgeldiniz :-) bol şans

      Sil
  8. Merhaba:)
    Çekilişiniz hayırlı olsun.
    İzleyiciniz oldum hem GFC'den (undenied adıyla)

    *Facebook sayfanızı Zehra A Kaya adıyla beğendim.

    et_hotmeyil.com@hotmail.com

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi blogdan tanıyorum hoşgeldiniz :-) ayrıca teşekkürler kendimce birşeyler ediyorum hem yeni dostluklar edinmek istiyorum hem de evimde daha tertemiz duran kitabı yollayıp birini sevindirmek....hotmail de çok orjinal :-) sevgiler benden kucak dolusu bol şans zehra :-)

      Sil
  9. Zeynep Değirmenci olarak izleyicindim zaten. facebook sayfanı zeynep değirmenci olarak beğendim. rumeysad90@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin : :-), bol şans diliyorum...

      Sil
  10. esot derin ismiyle izleyicin oldum şansımı denemek istedim
    esotmng@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin ne iyi ettin bol şans

      Sil
  11. Takipçiniz oldum bide facebook sayfanızı 'Müge Kara' adıyla beğendim.
    evindelisiii@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz :-) umarım daim olursunuz blogumda beğenirsiniz inş...sevgilerle bol şans

      Sil
  12. Merhaba aynı isimle blog ve bloglovin de takipcinim ilk çekilişin hayırlı olsun başarılar.Facebookta'da aynı isimle takipcinim
    http://spumedeninciler.blogspot.com/2013/04/kitap-dunyas-ilk-cekilisimcekilisim-var.html
    Sevgiler
    zeynepkb_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. Meraba blogu inceliyorum iizlemeye aldim
    facebookta da sansbizimle olsun olarak da begendim :)
    sansbizimleolsunn@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz inş daim olursunuz...bol şans diliyorum

      Sil
  14. Merhaba
    gulsahyilmaz1235 adıyla blogda izleyicinim
    bloglovin'de takipçinim http://www.bloglovin.com/gulsahyilmaz1235
    Facebook'da Gülşah Yılmaz adıyla beğendim..
    herkese bol şanslar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülşahcım hoşgeldin :-) bol şans diliyorum

      Sil
  15. Merhaba.
    gulsahyilmaz1235 adıyla blogda izleyicinim
    http://www.bloglovin.com/gulsahyilmaz1235 bloglovinde takip ediyorum
    facebook'da Gülşah Yılmaz adıyla sayfayı beğendim
    mail: gulsahyilmaz1235@hotmail.com

    YanıtlaSil
  16. https://www.facebook.com/arwenfiliz/posts/361681680619127
    bayıldım ya istiyorum bendeee :)
    http://www.facebook.com/arwenfiliz
    filiz özkan
    arwenfiliz@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldin filiz bloguma bol şans diliyorm

      Sil

Yorumlamanız beni sevindirecektir