Sayfalar

30 Nisan 2013 Salı

Çizdim mi Ben Şimdi...Çizmek Denirse

Resim yapmak beni rahatlatıyor her ne kadar bu konuda yetenekli olmadığımı düşünsem de yinede bunu göstermeden edemeyeceğim yani yeteneğimi değil yeteneksizliğimi hatta duygularımı yansıtış biçimimi ama genelde hayalden resim çizemiyorum sebebini bilmiyorum bir yere bakmam gerekiyor buda bir cins hastalık işte eskiden okulda hoca çıkarırdı bahçeye orda çizimler yaptırırdı ordan kalmış olsa gerek ama birazda ufaklığımda çizgi film denilen şeye pek düşkün olmamamdan da kaynaklanıyor olabilir hayal dünyam pek geniş değildir yeni yeni açılıyor dimağım bence ben o şekilde hissediyorum....

yakında ev bulursam taşınacağım öyle zorki beykozda ev bulmak uygun ev bulmak herkesin kendi evi olduğu için zor dostum zor. İnşaallah şu yaz sezonu açılınca güzel bir ev çıkarda taşınırım.Ev sahibim altta gitmemi bekliyor diken üstünde bir hayat.ve yine taşınmaca ben artık alıştım bağımlılık yapacak bu taşınma işi bende ondan korkuyorum :)



6 yorum:

  1. Çizimine kötü mü diyorsun sen :O Sen benim Ariel çizimimi görseydin çizimlerine şükredersin. Dişi abze yapmış arieldi :D

    YanıtlaSil
  2. ahahahah ciddimisin ayyy varya tuğçe koptum yeminle yaa :D kız öle deme işte baka baka çiziyorum birşeyler şimdi ps indirdim onları boyayacağım bakalım nasıl olcak çok meraklıyım böyle şeylere ismek e kursa falan gitmek istiyorum bana ilham veren bir blog oldu nedense öle geldiler bu ara yaz geldi ben ev hanımıyım evde otur otur canım sıkıldı yemekti vs dört duvar arasında bunaldım sürekli kitap okumakda nereye kadar dedim öyle çizmeye başladım bir ara gelir bana böyle ilham o ilhamı iyi değerlendirmem lazım :d yoksa gittimi gelmesini beklemek lazım....güzel şirin samimi yorumuna çok güldüm çok güzelmiş ama bazen o tarz aykırılıklarda güzel olabiliyor :D

    YanıtlaSil
  3. Ben de mutlu ettiği ve keyif verdiği için çizmeye çalışıyorum:)
    Mutlu oluyorsan devam etmelisin bence de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel sizde bendensiniz demekki belki benden iyi çiziyor olabilirsiniz son çalışmalarımı buraya koymadım git gide daha iyi oluyor sanki ama tabi halen vasat :D

      Sil
  4. maalesef fotolar yok , kaldırdın mı*-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ara blogumu taşıdım ondan.olabilir onlar hep elden gececek

      Sil

Yorumlamanız beni sevindirecektir