Sayfalar

13 Nisan 2013 Cumartesi

Dünkü Menü'M

Dün değişiklik olsun diye eşime hamur kızartması kek ve kısır yaptım ..Beni tanıyan dostlarım bilirler 9 10 aylık evliyim henüz ve annemin evinde bir bardak kaldırmış değilim ama öyle güzel oluyor ki yemeklerim o mutfağa girince ben bile hayret ediyorum kendime bambaşka bir Sinem çıkıyor ortaya :)

Hal böyle olunca bende zaten çok meraklıydım oldum olası yemek yapmaya ama annem hiç yaptırmazdı oku sen başka bir şey istemem iş her zaman yapılır iş başa düşünce öyle de bir olur ki yeter ki isteğin olsun derdi...Doğru da dermiş meğerse her şey istemekle alakalıymış bunu anladım...

işte yaptıklarım

Limonlu Kek


ayrıca facebook da suskun mutfak da benim sayfamdır 


kısır yaptım Malatya usulü annemin öğrettiği şekilde :)

ikinci yapışımda tutturdum tadı bir harikaydı




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlamanız beni sevindirecektir