Sayfalar

15 Nisan 2013 Pazartesi

Yenilerim-Fatoşa Teşekkürler

ukitap da tanıştığım canım arkadaşım fatoş bana bu kitapları hediye etti bugün kitaplarıma kavuştum.Kendisi evleneceği için kitaplarını veriyordu benimlede iletişime geçti istediğiniz kitaplar bende var diye ve öyle sevindim ki...

iki gündür eşimle dükkanda çalışıyorum tmm ev kadını olmak zor ama hem ev kadını hem iş kadını olmak apayrı zor.Dükkana yakın evim allahtan.Şimdi bu yazıyı hızla yazmalıyım ki etraf süpürülecek silinecek sebze yemeği yapılacak ve tam 12 de iş yerinde olunacak çocukların okuldan dağılmasına yetişmem lazım eşim bakkalda çalıştığı için...

o nedenle size kitaplarımı gösterip hemen kaçıyorum iş yapmaya :) hadi bana kolay gele



ve ilk krıstın hannah kitabıma sahip oldum Fatma sayesinde...Kendisine teşekkürü bir borç bilirim....Yüreği öyle güzel ki hediyeleri de yüreği kadar güzel



3 yorum:

  1. Ben de şu an Kış Bahçesi'ni okuyorum. 200e yaklaştım ve bayan Anya hala çözülmedi =) ama güzel ilerliyor kitap.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımm bakalım ben beğenecek miyim :-) çok uzarsa sıkar beni ama yazarın okuduğum ilk kitabı olacak

      Sil
  2. 27. Kemik çok güzel....Okurken bayağı bir geriliyorsunuz...:)

    YanıtlaSil

Yorumlamanız beni sevindirecektir