Sayfalar

17 Nisan 2013 Çarşamba

Aurora'nın İncileri-Nermin Bezmen


Dipnot:Sır'ın devamıdır Aurora'nın incileri


Babaannesi Hüma'nın torunu Hüma ya bıraktığı yaşamındaki kimi değişiklikleri ve hayatını anlatan defterin öldükten sonra okunması ve torunu Hüma'nın bu yoldan gitmesi sonucunda güzel bir yolculuğa çıkması ve başına gelenleri anlatıyor.Kitapta erotizm içeren sayfalar oldukça fazla ama açıkçası beni çok da rahatsız etmedi. Akıcı gelmedi kitap bana.Konuyu beğenmemiş olabilirim ama günlük ya da mektup okumayı sevdiğim için ilgimi çekti açıkçası  daha sonradan nedense o büyü kayboldu zihnimde belki bir kaç gün ara verdim ondan olabilir.Kitabı daha sakin bir zamanda devam edeceğim malesef daha fazla okuyamadım okumak istemedim cezbetmedi.

ama dil olarak çok beğendim ilk nermin bezmen okuyuşum ve gerçekten beğendim sadece ben sürekli sürükleyici aksiyonlu korku romanları falan yada tarih romanlarından ötürü kullandığım için tercihimi olabilir bilemedim.

okumak isteyenlere sabırlı böyle sindire sindire okuyacağım araya başka hiçbirşey girmez sindire sindire de okurum derseniz tavsiye ederim....

sevgilerle....



6 yorum:

  1. Bu kitap yorumunu sabırsızlıkla bekliyordum ama sanırım istediğin gibi çıkmadı. Ben Nermin Bezmen okuyamadım henüz ama çevremde büyük övgüyle anlatılıyor. Betimlemelerini özellikle seviyorlar. Senin de dediğin gibi sindire sindire okunacak bir yazar anladığım kadarıyla. Ben de Kurt Seyt ve Shura, Kurt Seyt ve Murka' yı çok merak ediyorum. Anneannemin keyifle okuduğu içinde kendi annesini bulduğu bir kitap olmasından dolayı oldukça özeller benim için. Vaktinin gelmesini bekliyorum sanırım:)

    YanıtlaSil
  2. Belki de ara verdim diye öyle oldu ama 245 e kadar okudum hep aynı gidiyordu sonunu okudum birde meraktan sonu hiç ummadığım :-) farklı bitmişti aslında dilini sevdim ama öle ne bilim daha kaliteli edebi olarak daha fazla yazarımız ve eserimiz var klasikleşmiş olan kitapları tercih ederim...ama ileride imkan olursa tekrar bir ş an s daha vermeyi düşünüyorum okuyabilirim...olaylar çabuk ilerlemiyor ben o tarz kitap da yoruluyorum çünkü çok daha başka bir sürü sorumluluklarım var istiyorum olaylar biraz aksın

    YanıtlaSil
  3. Bloğunu gerçekten beğendim dolu dolu bir bloğa sahipsin :) Ayrıca şahidim kalemimdir bloğuma bıraktığın yorumlar için çok teşekkür ederim.Bir süredir güncelleme yapamadığımdan pek uğrayanım olmamıştı :) Mutfağı bende severim artık takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba ziyaretin beni çok mutlu etti dolu dolu demen hele kat kat mutlu etti yazdıklarımın beğenilmesi okunması kadar güzel bir duygu yok..inşaAllah cesaret edebilirsem zaman bulursam burada şiirlerimi de paylaşacağım...
      umarım dostluğumuz daim olur.sevgilerle

      Sil
    2. Merakla bekliyorum şiirlerini :)

      Sil
    3. cesaretimi toplarsam olcak yazmaya başlayacağım

      Sil

Yorumlamanız beni sevindirecektir