Sayfalar

29 Nisan 2013 Pazartesi

Konya Japon Kültür Merkezi Kitap Talep Formu Duyurusu

Japonya severler olarak haftalardır Konya Japon Kültür Merkezi'nin ücretsiz kitap olayıyla çalkalanıyoruz. Eğer hala bilmeyen varsa sitenin kitap talep formu bölümünden JKM Kültür Sanat Yayınları kitaplarını 3,5 tl kargo parasını ödeyerek alabilir.

bu yazıyla beraber bende kitap talebinde bulunmaya karar verdim kendisine çok teşekkür ediyorum böyle güzelliği bizle paylaştığı için
Tırt Blog a gitmenizi incelemenizi tavsiye ediyorum.Blogunu çok beğendim


2 yorum:

  1. Güzel bir bilgilendirme olmuş:)Blogunu takibe aldım canaım bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zevle icabet ederim...hoşgeldin bloguma ayrıca.tatlı yorumun içinde teşekkürler yorumlar geldikçe seviniyorum insan kendini yanlız hissetmiyor

      Sil

Yorumlamanız beni sevindirecektir