Sayfalar

28 Nisan 2013 Pazar

Arkadaş Olunacak Karakterler/Cumartesi İlk 10






 Sihirli Kitap'ta haftanın Cumartesi İlk 10'unu hazırlamış: Arkadaş Olunacak Karakterler. Kitaplarda okuduğumuz karakterlerden arkadaş olmak istediklerimizi listeliyoruz.

1.Henriette(Vadideki zambak)
 erkeğine sahip bir kadın.Çekip çeviren öyle kadınları severim

2. Arlena Marshall(Ölüm oyunu)
agatha christie ölüm oyununu okuyorum bu sıralar ordaki arlena gibi güzel bir kadınla arkadaş olabilirdim ama kocamı ondan saklayarak yada bekarsam :):):)

3.Kimya Hatun
Kimya çok edepli mevlananın kızı o sebeple onunla arkadaşlık harika olurdu mevlanayı hissedebilmek açısından
4. Zeynep komiser(İstanbul Hatırası ve Sultanı öldürmek)
O tarz araştırmalar yapan sorgulayan ve öyle güzel bir ekipde çalışan biri olmak isterdim ayrıca zeyneplede çok iyi bir arkadaş ekip olurduk
5. ıv Murat
Hayal ama gerçek olsun isterdim ıv muratın o sert ve acımasızlığı altında bir çocuk yattığını düşünürüm hep kendisi ile arkadaş dost olmak  isterdim vurun kellesini diyince yapmayın etmeyin diye ona merhamet aşılamak isterdim
6. Zeynep(Yedi Gün Duası)
Burdaki bu kıza bayılmıştım .Süherde hoştu ama zeynep in annesi hakkında düşündükleri ve sonra yanıldığını anlaması ,hissettikleri beni derinden etkilemişti.Annesinin evinde tek kalmıştı birşeyleri anlamak için o anlarda günlükleri okurken yanında olup o heyecanı onla tatmak da harika olurdu
7.edward cullen
Harika bir karakter kim istemez ki...istemeyin ben isterim onuuuuuu :D
8. Poriot
Henüz ilk okuyuşum ama araştırdım da ana karakter olcakmış.bundan sonra zaten kitapları okuyacağım sırayla.Bu karaktere bayıldım tombişim benim :) birde olaylara uzaktan müdahale etmesi yok mu
9.Feride(Reşat Nuri)
Çok acı çekti ne çektin be yavrum diyesim geliyor ona vasfiye teyzenin ağzından.Bence harikaydı romanı götüren karakterdi arkadaş olsaydık bana anlatırdı dertlerini.Dert dinlemeye bayılırım nerde başka dertler var üstüme yüklenirim zaten huyum kurusun ağzımda bir sıkıdır ama ondan sonra bende birikiyormuş hasta oluyormuşum doktorum öyle dedi :) ay ne gereksiz konuştum yav
10. Madame Hermine(Gazinin hüzünlü aşığı)
o kadar üzmüştü ki beni Mustafa Kemale duyduğu aşk ve annesi babası tarafından çektikleri.Ne bilim orda bir karakter kendinden büyük bir kadınla arkadaşlık ediyor o ona yardım ediyor baloya götürüyor Mustafa kemali görebilmesi için kendini farkettirebilmesi için işte o kadın ona yardım eden kadın ben olmak isterdim.Çünkü gerçek bir aşk onun ki...

Sizde katılmak isterseniz buyrunuz...

2 yorum:

  1. Çok güzel bir etkinlikmiş zamanım olduğunda ben de katılayım:) Bu arada IV. Murat nereden çıktı :))

    YanıtlaSil
  2. Hayal gücü işte kimse tarihi bir adamla arkadaş olmak istemiyor herkes elin gavuruna takmış ben ıv murat yada o deli mustafa varya onla arkadaş olmak isterdim ah hele o mustafa deli dediler ama adam çok romantik ve aşırıı duygusal aslında bence normal bir adam öldürmeye müsait değil yani tahta geçmeye yetecek kadar gaddar değil öyle işte bende hayalimde onlarla arkadaş oluyorum :-) ayrı bir zevk

    YanıtlaSil

Yorumlamanız beni sevindirecektir