Sayfalar

22 Nisan 2013 Pazartesi

Çekiliş Kazananı Hayal@(Tebrikler Cnm)




SEVGİLİ BLOG ARKADAŞLARIM;

Çekilişimi yenilemek durumunda kaldım kübra arkadaşımdan da özür diliyorum iki kere mail attım ama geri dönüş yapılmadı o günden beridir.Bir dahaki sefere yine kazanırsın inş.yüreğim seninle cnm..
tekrar yeniledim çekilişi ve kaldı 14 kişi. bu şekilde sayarsak 3. sırada yer alan Hayal@ arkadaşım kazandı ...umarım beğenir hediyemi.Sevgilerle ....

kısa zamanda yeni bir çekiliş ile sizlerle olmayı planlıyorum....Sevgiyle kalın...

2 yorum:

  1. Cok sevindim ilk defa kazaniyorum :)) Hatira bir yazi yazmani bekliyorum canim opuyorum cok

    YanıtlaSil
  2. ne mutlu o zaman bana bende birine ilk kez hediye kitap veriyorum blogumda ilkler güzeldir canım....ilk girişine güzel birşeyler yazcam :)

    YanıtlaSil

Yorumlamanız beni sevindirecektir