Sayfalar

4 Nisan 2013 Perşembe

Şizofren aşka mektup



Bu aralar gerçekten denk mi geliyor özellikle mi elim gidiyor bilinmeZ ama hep hoşuma gitmeyen üst üste bir çok kitap okudum soğuttu beni artık.şimdide çok ağır mı ağır gidene duygusal demeye dilim varmayacak ama başka tabir bulamadığım üstünde 11.baskı yazısını da görünce kim okumuş yahu bunu bu kadar dedirten bir kitap cezmi ersöz ün şizofren aşka mektup adlı kitabı.şizofren bir kadın iki insan arasında gidip gelmeleri iç hesaplaşmaları ve ne idüğü belirsiZ sevdiği ve sevmediği belli olmayan bir adam ki bana o daha şizoid onun haricinde birde kadının sığınağı olmuş kadını kullanan adam demeye bin şahit başka bir kişilik gelde işin içinden çık .ki çıkamadım son sayfaları ne zor okudum poff yapa yapa .gerdi beni bu kitap resmen mülakat üzeri psikolojimi bozdu memurluk için gireceğim mülakatı kaybedersem bu psikolojik bunalımdan olur zaten yaşama sevincimi tüketti ordaki manyak kadın.yazardan özür diliyorum ama benim şahsi görüşlerim bunlar yazara lafım yok ama kitap beni boğdu elinize geçecek olursa aman ha uzak durun en azından benim gibi sürükleyici roman seviyorsanız yaklaşmayın bu tarz kitaplara




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlamanız beni sevindirecektir