Sayfalar

27 Nisan 2013 Cumartesi

Patlıcan Kebabı


Patlıcan Kebabı

Selamun Aleyküm sevgili blogdaşlarım ve okuyanlarım,takip edenlerim;
şuanda patlıcanlar biraz kötü sera olduğu için ama yaz gelince çok daha güzelleri ile karşınızda olacağım inşaAllah

patatesleri her zaman ki huyum bazılarını ilk pişenleri yakmak huyumdur şu patates kızartmasının püf noktasını bilen varsa bana anlatırsa çok sevineceğim :) o kadar yemek ediyorum ama bazen patates kızartmalarım feci olabiliyor bazende çok iyi oluyor bende anlamadım işin sırrı nerde...bügünkü pilavıda farklı olarak arpa şehriyeli yaptım...Genelde çok yapmam zaten pirinç pilavı.ama pilavlarım beğenilir.Eşim bu menüye bayıldı

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Patlıcanlar bitti ama buyur gel başım üstüne ayıpsın diğer yemeklerimde sevilir dün mısır ekmeği yaptım :-)

      Sil

Yorumlamanız beni sevindirecektir