Sayfalar

17 Nisan 2013 Çarşamba

Çekilişin Kazananını Açıklıyorum>>>

Arkadaşlar çok hakkaniyetli bir çekiliş olsun istedim o sebeple öncelikle izlemeye alan herkesin adını bir kere yazdım
sonra face de beğenen herkesin adını 1 kere daha yazdım 1 hak demekti çünkü
en önemlisi blogunda duyuran arkadaşları 2 kere daha yazdım yani artı 2 hak demekti.
tüm bunları yapan arkadaşların isimleri listeye art arda 4 kere yazdım liste aşağıdaki gibidir önce listemi yazdım sonra randomu açtım ve bismillah diyip çekilişi yaptım ve kazanan arkadaş





kübra gündüz arkadaşımı tebrik ediyorum kusuruma bakmasın yorgun olduğum için işten geldiğim için hotmailde ki ismi ile çekilişe katmışım yani eylül gökçe arkadaşımız kazanmış....
iletişim bilgilerini adresini herhangi birşey olması durumunda cep numarasınıda atarsa kargoda sorun olsa bile hallederiz....asayra2012@gmail.com adresime yazarsan sevinirim cnm

diğer arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum böyle güzel çekilişleri sık sık yapmayı düşünüyorum inşaAllah...

2 yorum:

  1. Kazanan arkadaşı tebrik ediyorum. Nice çekilişlere canım :)

    YanıtlaSil

Yorumlamanız beni sevindirecektir