Sayfalar

29 Nisan 2013 Pazartesi

Blogger resimli Benzer yazılar eklentisi





Blogunuzda konu içinde benzer yazılar eklentisi istermisiniz ?


Bu eklentimizi bir çok kişi eminim biliyordur , Linkwithin'den bahsediyorum..Linkwithin konularınızın altına benzer içerikteki konuları (3,4 yada 5 adet ) listeler, böylece ziyaretçiniz sizin yazını okurken , ilgisini çeken bir başka konuya direk ulaşabilir..

Linkwithin tamamen ücretsiz oldukça kullanışlı bir eklentidir...

Yapmanız gereken Linkwithin sitesine girip , sağda bulunan forma e-mail adresinizi , blog adresinizi ve platform seçeneğini seçip get witget butonuna basmak..

Bu eklentiyi şiddetle tavsiye ediyoruz..

bunlarda benim nasıl yapıldığına dair resimli olarak   anlatışım :)umarım beğenirsiniz :)yazıları paintte yazdım baya zorlandım niye öyle birşey ettim photoscape varken bende anlamadım

Alıntıdır....
yardımlarından ötürü teşekkür ediyorum....Eklentileri aldığım yer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlamanız beni sevindirecektir